Proiect„Motivatia!“

Dată fiind multitudinea de informaţii despre motivaţie, am luptat să găsesc un titlu care să fie atât atrăgător dar şi relevant pentru participanţii la acest workshop. Sunt de acord ca nu este un titlu pompos şi nici inspiraţional. Mai mult, nici nu pot nici măcar să-ţi spun în ce constă agenda cursului… dar ştiu cu siguranţă cu ce vei putea pleca, dacă te decizi să participi la workshop.

Toţi cei care iau parte la acest workshop:

  • Îşi vor identifica propriile elemente de motivare;
  • Şti cum se comportă când sunt motivaţi;
  • Identifica ce anume îi motivează pe ei, cu adevărat – îşi identifică propriile valori;
  • Identifică factorii care îi motivează pe ceilalţi;
  • Afla care sunt instrumentele de motivare;
  • Afla cum îi pot motiva pe cei din jurul lor acum şi ce au de facut pentru a-şi putea extinde aria de lucru şi a-i motiva pe alţii!

Dacă toate acestea sunt obiective individuale, există şi un obiectiv de grup, şi anume conceperea unui program de motivare pentru întreaga ta echipă. Programul este destinat persoanelor din cadrul unei asociaţii, care conduc sau coordonează o echipă şi vor să obţină rezultate mai bune printr-o mai mare implicare a oamenilor.

Eşti motivat suficient să te înscrii şi să participi?

Cine poate să aplice şi cât costă?

Acest training este dedicat tuturor ONG-urilor înregistrate în Romania şi  este gratuit. Totusi, dacă participanţii doresc, vor avea posibilitatea să facă o donaţie. Noi sugerăm suma de 30 RON care acoperă costurile acestui training.

PROGRAM

Joi, 28 aprilie 2016
10:00 – 16:00
Romanian American Foundation, strada Gina Patrichi 6, Bucuresti.

Completarea aplicaţiilor se face pe pagina corespunzătoare training-ului de pe site-ul Bridging The Gap. Aşteptăm aplicaţiile voastre voastre pana luni, 25 aprilie, ora 17:00, iar cei 15 candidaţi selectaţi vor fi anunţaţi pe parcursul zilei de marţi, 26 aprilie, prin email.

TRAINER

IMG_4087ALEXANDRU CARUNTU – este trainer, coach si are mai mult de 18 ani experienta acumulata in corporatii multinationale. A lucrat in mai multe domenii, FMCG, retail si telecom, indeplinind mai multe functii in vanzari, colectare, servicii clienti si resurse umane – dezvoltare si invatare. Alexandru a absolvit Facultatea de Electronica si Telecomunicatii si s-a specializat in vanzari, managementul performantei, cultura organizationala si dezvoltare personala. El crede cu tarie ca in ranita fiecarui soldat se afla potentialul unui general si face tot ceea ce poate pentru a-si sustine aceasta credinta.

Parteneri

btg-logoedesign-logLOGO_RAF